Functionele cookies

Wij plaatsen functionele cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en analytische cookies waarmee wij het gebruik van de website kunnen meten. Deze cookies gebruiken geen persoonsgegevens.

Gepersonaliseerde informatie

Hiermee ontvangt u gepersonaliseerde informatie op onze website die wordt afgestemd op uw internetgedrag.

Dat waardecreatie meer is dan geld alleen, dat weten wij al jaren. Daarom gaat onze waardecreatie een stap verder: wij zien een succesvol businessmodel als een sustainable businessmodel. Dit doen we door onze opbrengsten in te delen op the triple bottom line. People, Planet en Profit. Daarbij kijken we niet alleen naar onze eigen organisatie, maar kijken wij vooral naar de wereld om ons heen. De aarde is een kostbare plek die we in hoog tempo consumeren. Wij hebben verschillende mogelijkheden om een positieve impact te maken, direct via onze eigen organisatie en indirect via de klanten waarvoor wij werken. Zo kunnen we toch een aardig verschil maken op weg naar een betere wereld.

Om die weg naar een betere wereld uit te drukken, gebruiken we de 17 Sustainable Development Goals (SDGs) van de Verenigde Naties. Dankzij deze SDGs kijken we met een andere bril naar onze opbrengsten, gekoppeld aan een hoger doel. We formuleren onze opbrengsten in people, planet en profit, de zogenaamde Triple Bottom Line. Welke gevolgen hebben onze beslissingen op de Triple Bottom Line?

PEOPLE

Wij voelen ons verantwoordelijk voor onze collega’s en hun directe omgeving, maar ook voor de medewerkers van onze klanten. Hoe beïnvloeden wij hun welzijn? In welke mate voelen zij zich fit en gewaardeerd? Wij helpen hen graag om hun talenten in te zetten op de juiste plek.

Met de EIFFEL Foundation leveren we ook een bijdrage aan de maatschappij om ons heen. Zo maken we onze impact op de maatschappij écht tastbaar. De EIFFEL Foundation is een crowdfunding platform waarop collega’s geld kunnen inzamelen voor een goed doel naar keuze. Twee keer per jaar stemmen alle Eiffelaars op hun favoriete doel, waarmee ze 10 euro doneren.

PLANET

De opbrengsten die wij met betrekking tot planet realiseren, zijn alle oplossingen die positief bijdragen aan het klimaat. Twee belangrijke speerpunten binnen planet zijn:

  • Het terugbrengen van de CO2-uitstoot van het wagenpark
  • Milieu-ontlastende maatregelen realiseren op onze locaties

Hiermee verminderen wij onze CO2 footprint aanzienlijk, maar daar laten we het niet bij. Via onze dienstverlening zijn we in staat om een nog veel grotere impact te maken. Denk bijvoorbeeld aan het verminderen van verspilling in de processen van onze klanten.

PROFIT

Een belangrijke voorwaarde om een duurzame impact te maken, is continuïteit. Om die continuïteit te waarborgen, blijven we ontwikkelen en investeren in onze duurzame dienstverleningen. Het resulteert in een gezonde financiële basis, waarmee we nu en in de toekomst een rol blijven spelen in het realiseren van de ambities van jouw organisatie.

Create the change

Een betere wereld realiseren, dat kunnen wij niet alleen. Het is een opdracht voor ons allemaal. Daarom organiseren wij sinds 2018 events met het thema Create the change. Samen met klanten gaan we graag het gesprek aan over de weg naar een betere wereld. Benieuwd hoe wij de duurzame ambities van jouw organisatie waar kunnen maken?

Dit is wat wij doen

Normen

Ons milieumanagementsysteem en kwaliteitsmanagementsysteem voldoen aan de volgende normen:

  • ISO 9001
  • ISO 14001