Functionele cookies

Wij plaatsen functionele cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en analytische cookies waarmee wij het gebruik van de website kunnen meten. Deze cookies gebruiken geen persoonsgegevens.

Gepersonaliseerde informatie

Hiermee ontvangt u gepersonaliseerde informatie op onze website die wordt afgestemd op uw internetgedrag.

Het is één van de grootste maatschappelijke uitdagingen van deze tijd: de toekomst van zorg. De vergrijzing neemt toe, we verwachten betere zorg voor meer mensen en we worden steeds ouder. Hoe houden we de zorg toekomstbestendig?

Het antwoord op deze vraag zien we in preventieve zorg en samenwerking tussen alle branchepartijen. Tegelijkertijd zien we datagedreven zorgprocessen en nieuwe medische technologie ontstaan. Allemaal met als doel om meer aandacht voor de cliënt en betere kwaliteit van de zorg te realiseren.

Wij kennen de zorg. En organisaties uit andere sectoren. Door deze organisaties met elkaar te verbinden, ontstaan nieuwe inzichten. We denken mee op strategisch niveau en vertalen deze door naar een succesvolle en duurzame implementatie op de werkvloer. Dat doen we door ondersteuning van de bedrijfsvoering, optimalisatie van processen en door bij te dragen aan de veiligheid van patiëntgegevens.

Artikelen
Het Lean self-assessment Process

Het Lean self-assessment

Als leidinggevende start je een verbetertraject meestal met een bepaald eindresultaat voor ogen. Dit kan een hogere omzet zijn, een groter marktaandeel of kortere doorlooptijden. Met het eindresultaat voor ogen, heb je de procesverbeteringen vaak al van tevoren bedacht. Maar is dit een krachtig startpunt voor een verbetertraject? Is het niet beter als medewerkers zélf ontdekken waar verbetermogelijkheden liggen? E...

Alle artikelen