Na de recente versterking van het managementteam heeft EIFFEL opnieuw een nieuwe gezichtsbepaler aangetrokken. Imen Laroussi volgt per 1 september 2020 Hans Cloosterman op als Marketing Communication Director en zal in die rol een stevige impuls geven aan het merk EIFFEL. Imen is een ervaren communicatiedeskundige uit de Leisure en Financial branche; ze vervulde de functie van Hoofd Communicatie Retail Banking bij ABN AMRO en die van Corporate & International Campaign Manager bij Landal GreenParks. De afgelopen jaren was zij met succes verantwoordelijk voor de aangescherpte positionering van Landal GreenParks in de Europese landen, ondanks het sterke concurrentieveld.

Nieuwe uitdaging Hans Cloosterman

Na 20 jaar EIFFEL, waarvan de afgelopen 14 jaar als MT-lid, maakt Hans Cloosterman de keuze om per 1 september een nieuw avontuur buiten EIFFEL aan te gaan. Hans daarover: “Na vele mooie en intensieve jaren EIFFEL kies ik bewust voor een nieuwe stap in mijn carrière. Ik volg mijn hart en ben van plan om met mijn passie en drive aan een heel ander type organisatie waarde toe te voegen. Ik heb hier echt een supertijd gehad en mee mogen bouwen aan het huidige EIFFEL, de laatste 8 jaar onder andere als verantwoordelijke voor Marketing & Communicatie. Nu is het tijd voor een nieuwe uitdaging.”

Succesvolle loopbaan Imen Laroussi

Na een dienstverband van bijna 10 jaar bij ABN AMRO, waar zij functies vervulde als Senior Communications Specialist en Manager Marketing Communication Retail Banking, stapte Imen Laroussi in 2016 over naar Landal GreenParks. Daar was zij verantwoordelijk voor het merkenbeleid. Samen met haar internationale team heeft zij zich toegelegd op de positionering van de merken, de visuele identiteit en campagnes. In de campagnes was zij verantwoordelijk voor de communicatiestrategie, creatie en implementatie. Imen is nog tot 1 september werkzaam bij Landal GreenParks.

Stevige merkambitie EIFFEL

De positionering van EIFFEL op de arbeidsmarkt zal tot de focus van Imen Laroussi behoren. Imen daarover: “EIFFEL heeft een enorme groeiambitie. Met een frisse merkstrategie richten wij onze pijlen op de loopbanen van huidige en toekomstige Eiffelaars, samen met de klanten. Want juist in de mensen schuilt de kracht van dit unieke merk en vindt EIFFEL haar maatschappelijke meerwaarde. Het is mijn doel om EIFFEL neer te zetten als grondlegger van duurzame carrières en als belangrijke speler die de arbeidsmarkt verrijkt. Ik kijk er enorm naar uit om daar mijn verbindende talent en energie voor in te zetten.”

Gerelateerde artikelen
Alle artikelen